05.03.2009
Prešov
Prešov 5. marca (TASR) – Kancelária prvého kontaktu prešovskej radnice, ktorú otvorili v minulom roku v zrekonštruovanej budove na Jarkovej ulici, oslavuje v týchto dňoch svoje prvé narodeniny. Toto klientske centrum riadi ...
Jeho vedúca Ľudmila Halečková uviedla, že mesačne na všetkých 12 pracoviskách vybavia približne 7100 klientov. Priemerný čas na vybavenie jedného klienta je približne šesť minút a občania mesta navštevujú túto kanceláriu najčastejšie medzi 10. a 13. hodinou počas pracovných dní.
V októbri minulého roka v priestoroch kancelárie realizovali pracovníci mestského úradu informatívny prieskum, prostredníctvom Dotazníka spokojnosti klienta, do ktorého sa zapojilo 139 Prešovčanov. Každý z nich mal možnosť hodnotiť úroveň poskytovaných služieb, prístup a ochotu zamestnancov, rýchlosť a operatívnosť vybavovania požiadaviek a na záver mali respondenti možnosť navrhnúť zmeny, prípadne dať nové podnety na skvalitnenie práce mestskej administratívy. Kvalitu a úroveň poskytovaných služieb hodnotilo najvyššou známkou 87 percent respondentov. Zvyšných 13 percent ju oznámkovalo dvojkou. Odborné vedomosti zo strany zamestnancov hodnotilo najvyššou známkou takmer 93 percent opýtaných. Z toho 81 percent klientov považuje rýchlosť a operatívnosť vybavenia svojich požiadaviek za výborné. Podľa slov Halečkovej nemusel príslušný odbor do dnešného dňa riešiť žiadnu sťažnosť.
Spokojnosť s fungovaním tohto klientskeho centra vyjadril aj primátor mesta Pavel Hagyari. Uviedol, že vďaka nemu sa vo veľkej miere podarilo skoncovať s úradníckou turistikou. Teraz sa však administratíva radnice chce sústrediť na to, aby sa vytvorili čo najlepšie podmienky pre vybavovanie záležitostí online, ktoré by ušetrilo Prešovčanom množstvo času.